1. Розвивальне заняття дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: Число дев’ять. Цифра 9. Склад числа дев’ять. Лічба
предметів. Орієнтування в просторі.
Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про числа;
ознайомити дітей з утворенням числа дев’ять, цифрою 9, складом числа дев’ять;
формувати вміння лічити в межах 9; вправляти в утворенні кожного наступного
числа шляхом додавання одиниці; закріплювати вміння орієнтуватися у просторі;
розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність,
ініціативу, бажання займатися математикою.
Попередня робота: дидактичні ігри («Склади з частин ціле», «Від
найменшого до найбільшого»); бесіда про цирк та тварин, які живуть у ньому.
Матеріал:
малюнок знарядь праці; картки з цифрами 1–9; фігурки бананів та яблук (по 9
шт.); пласкі зображення тварин (мавпа, собака, лев, тигр, ведмідь, слон, кінь,
кішка, віслюк); трикутники жовтого і синього кольору; лічильні палички (для
кожної дитини); картки з двома горизонтальними смужками; конверти з набором
трикутників жовтого кольору та кружечків червоного (по 9 шт. кожного для кожної
дитини); картки та зображення тварин для дидактичної гри «Не повторись!»;
контур цифри 9 (для кожної дитини); кольорові серветки; ножиці; клей-олівець;
аркуші зошита в клітинку; прості олівці.
Структура
заняття
І.
Організаційний момент
Руки вгору підійми,
Пальці швидко полічи.
Зліва п’ять і справа чотири.
Скільки разом, як сказати?
(Десять)
ІІ. Основна частина
1.
Дидактична гра
«Стежка»
2.
Дидактична гра «У цирку»
3.
Фізкультхвилинка «Вверх, вниз»
4.
Ознайомлення з
цифрою 9
5.
Вправа «Розклади
трикутники»
6.
Відео ролик «Число і цифра 9»
Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=vfKLl-oyb_w
7.
Вправа з лічильними паличками
III. Підсумок заняття.
Коментарі
Дописати коментар