1. Розвивальне заняття дитина в сенсорно-пізнавальному просторі


Тема: Число дев’ять. Цифра 9. Склад числа дев’ять. Лічба предметів. Орієнтування в просторі.

Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про числа; ознайомити дітей з утворенням числа дев’ять, цифрою 9, складом числа дев’ять; формувати вміння лічити в межах 9; вправляти в утворенні кожного наступного числа шляхом додавання одиниці; закріплювати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу, бажання займатися математикою.

Попередня робота: дидактичні ігри («Склади з частин ціле», «Від найменшого до найбільшого»); бесіда про цирк та тварин, які живуть у ньому.

Матеріал: малюнок знарядь праці; картки з цифрами 1–9; фігурки бананів та яблук (по 9 шт.); пласкі зображення тварин (мавпа, собака, лев, тигр, ведмідь, слон, кінь, кішка, віслюк); трикутники жовтого і синього кольору; лічильні палички (для кожної дитини); картки з двома горизонтальними смужками; конверти з набором трикутників жовтого кольору та кружечків червоного (по 9 шт. кожного для кожної дитини); картки та зображення тварин для дидактичної гри «Не повторись!»; контур цифри 9 (для кожної дитини); кольорові серветки; ножиці; клей-олівець; аркуші зошита в клітинку; прості олівці.

Структура заняття

І. Організаційний момент

Руки вгору підійми,

Пальці швидко полічи.

Зліва п’ять і справа чотири.

Скільки разом, як сказати?

(Десять)

ІІ. Основна частина

1.     Дидактична гра «Стежка»

2.      Дидактична гра «У цирку»

3.      Фізкультхвилинка «Вверх, вниз»

4.     Ознайомлення з цифрою 9

5.     Вправа «Розклади трикутники»

6.     Відео ролик «Число і цифра 9»

Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=vfKLl-oyb_w

7.      Вправа з лічильними паличками

III. Підсумок заняття.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)