Художньо-продуктивне образотворення (малювання). Тема: «Розмалюю писанку»
Розвивальне заняття
Художньо-продуктивне
образотворення (малювання).
Тема: «Розмалюю писанку»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про походження великодніх
обрядів та традицій; учити малювати на об’ємній формі традиційні елементи й
орнаменти; дати можливість відчути себе народними майстрами; ознайомити із
мистецтвом мініатюри на яйці; удосконалювати техніку малювання пензликом;
активізувати та збагатити словник за темою писанки, ввести слова (розпис,
орнамент, звичай, Великдень); розвивати пам’ять, мислення, увагу, уяву,
мовлення, зоровий аналізатор, дрібну моторику рук, відчуття кольору,
композиції; виховувати інтерес до народної творчості, української культури;
прищеплювати охайність і працелюбність.
Попередня робота: бесіди про українські традиції святкування Великодня; розглядання
ілюстративних зображень атрибутів свята — паски, писанки, крашанки; читання
художніх творів з теми. Матеріал: зразки яєць-писанок; гуаш; пензлики; склянки
з водою; серветки; палітра; зразки візерунків на аркуші; музичний супровід.
Структура
заняття
1.
Організаційний
момент
Вірш. ВЕЛИКДЕНЬ
З Великоднем хай прийде
Щастя в
кожну хату,
Щоб у вас
завжди було
У родині
свято.
Хай вам писанки несуть
— Сонечка краєчок,
Хай всміхаються боки
Золотих
яєчок! (Д. Білоус)
2.
Перегляд відеоролика «Великдень»
3. Бесіда за переглядом відеоролика
4. Пальчикова гімнастика «Писанки»
5.
Етапи виконання роботи
6.
Підсумок заняття. Виставка дитячих робіт.
6.
Підсумок заняття. Виставка дитячих робіт.



Коментарі
Дописати коментар