Розвивальне заняття навчання елементів грамоти

 Розвивальне заняття Навчання елементів грамоти

Тема: Звуки [с], [с’]. Літера Сс

Програмовий зміст: закріплювати знання про звуки [с], [с’]; ознайомити з літерою Сс; формувати вміння робити звуко-буквений та складовий аналіз слів; сприяти формуванню техніки поскладового читання; розвивати увагу, мислення, мовленнєвий слух, пам’ять, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати інтерес до усної народної творчості, інтерес до занять.

Матеріал: іграшка Незнайко; звукові доріжки; звукові фішки; предметні малюнки; картки зі складами та словами з літерою С; малюнок двох будиночків; зошити; олівці.

Структура заняття

І. Організаційний момент  

Психогімнастика «Привітання»

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, діткам усім!

 Доброго ранку, сонечку ясному!

 Доброго ранку садочку прекрасному!

Вліво — вправо, вліво — вправо,

Оберніться — погляньте,

Одне одному всміхніться.

 ІІ. Основна частина

1.     Дидактична гра «Пригадай слова зі звуками [н], [н’]»

2.     Дидактична гра «Спіймай звук [с], [с’] у слові»

Інтернет ресурс: https://youtu.be/_8X1lfWJ2Vg

3.     Фізкультхвилинка Раз, два — всі присіли, (Присідають.)

Потім вгору підлетіли. (Підстрибують.)

Три, чотири — нахилились, (Нахиляють тулуб уперед.)

Із струмочка чисто вмились. (Імітують вмивання.)

П'ять, шість — всі веселі Крутимось на каруселі. (Крутяться навколо себе.)

 Сім, вісім — в потяг сіли, Ніжками затупотіли. (Тупають ногами.)

Дев’ять, десять — відпочили,

На стільці тихенько сіли.

4.     Дидактична гра «Скільки складів у слові?»

5.     Пальчикова гра «Сонечко»

6.     Підготовка руки до письма Малювання за зразком візерунка із прямих і хвилястих ліній у зошиті в клітинку.

ІІІ. Підсумок — Незнайку, з якою літерою ти сьогодні ознайомився?





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Нетрадиційне малювання"Весняна квіточка"(солоне малювання)