Розвивальне заняття дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 

Розвивальне заняття

. Тема:  Числа один — десять. Розв’язування задач. Орієнтування у часі

 Мета: продовжувати вчити дітей лічити в межах 10; учити прямої та оберненої лічби; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів із цифрою, знання про склад чисел у межах 10; вправляти в умінні орієнтуватися у просторі, у серіації предметів за розміром в умінні складати задачі; навчати орієнтуватися у часі; дати уявлення про задачу; виховувати прагнення допомагати одне одному.

 Попередня робота: бесіди про космос, дидактичні ігри («Склади предмет з геометричних фігур», «Від найменшого до найбільшого», «Котра година», «Збудуй ракету»).

Матеріал: малюнки інопланетянина та літаючої тарілки; годинники (пісковий, механічний, електронний); навчальний годинник з великими стрілками; площинні геометричні фігури; картки з квітками (для вивчення складу числа); пелюстки з картону; цукерки; цифри 1—10; набір геометричних фігур (кожної по 10), картки зі знаками «>»,  «<», «=» (для кожної дитини); пласкі зображення планет з цифрами від 1 до 10.

Структура заняття

1.     Організаційний момент Загадка про цифри

2.     Дидактична гра «Збудуй ракету»

3.     Гро «Не помились!»

4.     Дидактична гра «Порівняй!»

5.     Математичні завдання у програмі Microsoft Pover Point

6.     Фізкультхвилинка для очей

Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

7.     Ознайомлення з часом

8.     Підсумок заняття









7.     Ознайомлення з часом

8.     Підсумок заняття

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)