Розвивальне заняття Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)
Розвивальне заняття Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: Пташки рідного краю Мета: поглиблювати знання дітей про перелітних птахів, про характерні особливості птахів; формувати вміння порівнювати їх між собою; вправляти в розрізненні співу пташок; учити ліпити птаха, передавати форму і відносну величину тулуба та голови, відмінність у величині птахів різних порід, правильне положення голови, крил, хвоста; закріплювати навички роботи з пластиліном (скочування, розкочування, розплющування, відривання, поєднання); розвивати допитливість, спостережливість та увагу, сприяти розвитку образного мислення і творчої уяви вихованців; закріплювати знання кольорів, навички користування обладнанням для ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення, мовлення, пам’ять, творчу ініціативу; виховувати турботливе ставлення до пташок, пізнавальну цікавість до світу птахів. Попередня робота: бесіди про пташок; спостереження за пташками; дидактичні ігри на закріплення знань про пташок; читання художніх творів. Матеріал: картки із зображенням птахів; аудіозапис зі співом птахів; пластилін; стеки; дощечки для ліплення; серветки. Структура заняття 1. Організаційний момент З’являється фігурка ластівки. — Хто завітав до нас на гостину? Так, це ластівка. Привітаймося з нею. Доброго ранку, ластівко! 2.Дидактична гра «Чия пісенька? 3. Обстеження птаха 4. Пальчикова гра “Пташечки” 5. Етапи виконання роботи 6. Самостійна робота дітей 7. Підсумок заняття. |
2. Театралізоване образотворення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZXhwAK53h8g |


Коментарі
Дописати коментар