Розвивальне заняття з навчання елементів грамоти Тема: Звуки [з], [з’]. Літера Зз.
Розвивальне заняття з навчання елементів грамоти
Тема: Звуки [з], [з’]. Літера Зз.
Програмовий зміст: закріплювати знання про
звуки [з], [з’]; ознайомити з літерою Зз; розрізняти за звучанням звуки [с],
[с’] та [з], [з’]; формувати вміння здійснювати звуко-буквений та складовий
аналіз слів; сприяти формуванню техніки поскладового читання; розвивати увагу,
мислення, мовленнєвий слух, пам’ять, мовлення; формувати вміння орієнтуватися
на сторінці зошита; виховувати інтерес до занять.
Матеріал: іграшка Незнайко; звукові доріжки; звукові
фішки; предметні малюнки; картки зі складами та словами з літерою з; розрізна
абетка; зошити; олівці.
Структура
заняття
І. Організаційний момент
Психогімнастика
«Привітання»
Доброго ранку, рідний наш дім!
Доброго ранку, діткам усім!
Доброго ранку, сонечку ясному!
Доброго ранку садочку прекрасному!
Вліво — вправо, вліво — вправо,
Оберніться — погляньте,
Одне одному всміхніться.
ІІ. Основна частина
1. Дидактична вправа «Пригадайте слова зі звуками [з], [з’]»
2. Вірш
Захар заліз на перелаз.
— Захарку, злізь!
Захарку, злазь!
Зумів залізти —
Знай, як злізти!
(В. Ладижець).
3. Дидактична гра «Утвори
нові слова»
4. Пальчикова гра
«Сорока-ворона»
5. Відеоролик «Звуки [з],[з'], букви
Зз. Навчання грамоти
6. Підготовка руки до письма
Малювання за зразком візерунка із прямих і хвилястих ліній
у зошиті в лінійку.
ІІІ. Підсумок.
Коментарі
Дописати коментар