Художньо-літературне образотворення"Бесіда про правила користування книгою.Дидактична гра"Збери рюкзак до школи"
Програмовий зміст:Закріпити знання дітей про правила користування книгою, бережне та дбайливе ставлення до книги Уточнити знання дітей про необхідне шкільне приладдя,вміти знаходити предмет ,який не потрібен у школі.Розвивати увагу, пам'ять, мовлення,словник.Виховувати любов до книги.
Матеріал:дидактична гра"Збери рюкзак до школи",ілюстрації"Правила поведінки з книгою",іграшка"Смайлик-стрибунець".
Хід заняття.
1.Сюрпризний момент-поява іграшки"Смайлика-стрибунця"
2.Бесіда"Правила поведінки з книгою".
3.Психогімнастика"Я-чемний книголюб"
4.Дидактична гра"Збери рюкзак до школи".
5.Підсумок .

Коментарі
Дописати коментар