Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: «Шкільне приладдя»
|
Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: «Шкільне приладдя» Програмовий зміст: уточнити
знання дітей про школу; закріплювати назви і призначення шкільних предметів;
утворювати іменники множини; вчити дітей ліпити шкільні приладдя, продовжувати вчити
складати розповідь по презентації ; активізувати словниковий запас за темою;
виховувати граматичну правильність мовлення; розвивати мислення, монологічне
мовлення, увагу. Матеріал: Лялька
Наталочка; шкільні предмети; презентація-ознайомлення з шкільними правилами; робота
з коректурною таблицею; лексична вправа «Добери слова»; пластилін, стеки,
дощечка для ліплення, серветки. Структура заняття 1.
Організаційний момент Встаньте, дітки, всі рівненько, Посміхніться всі
гарненько. Посміхніться всі до
мене, Посміхніться і до себе. Привітайтесь: «Добрий
день! Хай гарно розпочнеться
новий день!» 2.
Загадування загадок про шкільні приладдя 3. Презентація-ознайомлення
з шкільними правилами 4.
Робота з коректурною таблицею Лексична вправа «Добери
слова» 5.
Пальчикова гімнастика «Шкільне приладдя» 6.
Показ та пояснення вихователем 7.
Самостійне виконання роботи дітьми 8.
Виставка дитячих робіт 9.
Підсумок заняття |
Коментарі
Дописати коментар