Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: «Шкільне приладдя»



Художньо-продуктивне образотворення  (ліплення) 

Тема: «Шкільне приладдя»

Програмовий зміст: уточнити знання дітей про школу; закріплювати назви і призначення шкільних предметів; утворювати іменники множини; вчити дітей ліпити  шкільні приладдя, продовжувати вчити складати розповідь по презентації ; активізувати словниковий запас за темою; виховувати граматичну правильність мовлення; розвивати мислення, монологічне мовлення, увагу.

Матеріал: Лялька Наталочка; шкільні предмети; презентація-ознайомлення з шкільними правилами; робота з коректурною таблицею; лексична вправа «Добери слова»; пластилін, стеки, дощечка для ліплення, серветки.

Структура заняття

1.      Організаційний момент

 Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!»

2.     Загадування загадок про шкільні приладдя

3.     Презентація-ознайомлення з шкільними правилами

4.     Робота з коректурною таблицею

Лексична вправа «Добери слова»

5.     Пальчикова гімнастика «Шкільне приладдя»

6.     Показ та пояснення вихователем

7.     Самостійне виконання роботи дітьми

8.     Виставка дитячих робіт

9.     Підсумок заняття













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)