Заняття з БЖД Тема: «Небезпечні предмети»

                                                        «Небезпечні предмети»

Тема: «Небезпечні предмети»

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про небезпечні предмети та правила поводження з ними; вчити правил користування гострими, ріжучими, дрібними предметами, сірниками та електроприладами; формувати розуміння наслідків необачної поведінки з небезпечними предметами; виховувати обережність і дбайливе ставлення до свого здоровя.

     Обладнання: демонстраційне  торбинка, голка, ніж, ножиці, картинки із зображенням газової плити, пилососа, телевізора, загадки, ілюстрації з ситуаціями, іграшка ведмедик.

Хід заняття

1.     Сюрпризний момент

Вихователь: Є багато іграшок. Якими ви любите гратися. Назвіть свої улюблені іграшки (діти відповідають). Але є речі, про які дорослі вам кажуть: «Це не іграшки, вони небезпечні».

До дітей приходить ведмедик з торбинкою.

Вихователь: Ведмедик каже, що знайшов торбинку в лісі, але коли її розв’язав дуже здивувався, бо там знаходились предмети, які звірі не використовують. І тому ведмедик вирішив принести торбинку в дитячий садок, може ці предмети знадобляться дітям.

2.Організаційний момент

2.     Вихователь загадує загадки, після відгадування її дітьми витягує предмет-відгадку.

         Я всіх вас обшиваю

         Сама ж я одягу не маю.

                            (Голка)

- Яка голка?

– Чи можна дітям брати в руки голку, шити нею?

- Що може трапитися?

А от лялька Настя крадькома від мами взяла голку і вирішила шити, так як її мама. І тут сталось лихо – лялька вколола пальчик голкою, з нього потекла кров.

- Чи добре зробила лялька Настя? – Чому не можна брати до рук голку?

         Загадка

                   Два кінця, два кільця

                   А посередині цвях.

                                      (Ножиці)

- Що роблять ножицями?

- Чи можна дітям гратися ножицями?

- Що може трапитись?

         Загадка

                   З одного кінця колодочка

                   А на іншому кінці – гостре.

                                      (Ніж)

- Для чого потрібний ніж?

- Що може статись, якщо діти беруть до рук ніж?

(Вихователь виймає з торбинки сірники).

- Що це? – Для чого потрібні сірники?

- Чи можна дітям їх запалювати?

- Що може статися?

3. Інтерактивна гра «Скринька безпеки»

4. Дидактична гра «Чи можна цим гратися?»

         У ведмедика в торбинці лежать картинки, дітям необхідно розкласти предмети на дві частини, «можна», «неможна»

- Чи можна дітям включати в розетку пилосос, телевізор, праску?

– Чому?

- Що може трапитись, якщо діти включають газову плиту?

         Гострі, ріжучі предмети, деякі електроприлади, сірники знаходяться в кухні. Тому там не варто влаштовувати ігри, адже можна поранитись, обпектись.

5.Фізкультхвилинка

(Діти виконують рухи відповідно тексту)

         Ростемо до неба -               (підняти руки вгору)

         Розумні, як треба.              (руки покласти на голову, похитати нею)

         Міцні, як грибочки -          (присісти)

         Доньки та синочки!           (обійняти себе за плечі).

         Розв’язання проблемних ситуацій (за ілюстраціями)

1)Двоє хлопчиків узяли коробку із сірниками і почали будувати кораблики, будиночки.

- З чого можна будувати, а з чого ні?

2) Наталка грається в «доньки-матері». Вона – мама. Їй захотілося піти у парк. Вона підходить до маминої косметички, бере лак для волосся й каже «Зараз у мене буде гарна зачіска»

- Що потрібно порадити дівчинці?

3) Хлопчикові захотілося підігріти  котлетки. Він підходить до газової плити й намагається її ввімкнути.

4) Дівчинка з’їла банан і кинула шкуринку на підлогу.

- Що може трапитися, якщо шкуринку від банана залишити на підлозі?

Вихователь: Ведмедику, ти приніс у торбинці не іграшки, а речі, якими дітям гратись небезпечно.

– Діти, чи потрібні нам ці предмети для гри?

Ми ці речі віддамо помічнику вихователя, їй вони знадобляться.

6.Вірш.

                   Щоб уникнути біди,

                   Усе на місце поклади:

                   Ніж, виделки – у шухлядку.

                   Голки теж тримай в порядку.

                   Прибери зі столу шило,                

                   Лиха щоб не наробило.

                   Заховай всі зайві речі –

                   Будеш ти тоді в безпеці.

7.Підсумок заняття


 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)