Пізнавальна діяльність .Бесіда"Розповідь про те,як чорна та біла фарба сіреньку кульбабку малювали.Слухання вірша про чорний та білий колір."
Програмовий зміст: Закріпити знання дітей про чорний та білий колір,їх символіку та значення .Викликати інтерес до цікавої історії про ці два кольори,результат їх поєднання .Розвивати уяву, пам'ять,мовлення.Виховувати цікавість, кмітливість.
Матеріал:чорна та біла фарба, пензлик, вода ,аркуш білого паперу,відео-історія про чорну та білу фарбу, вірш про ці кольори, дидактична гра"Знайди предмети такого кольору".
Хід заняття.
1.Сюрпризний момент-поява чорно-білої Пандочки.
2.Бесіда про чорний та білий кольори, їх символіку.
3.Перегляд відео-історії про те, як чорна та біла фарби сіреньку кульбабку малювали.
4.Малювання сіреньких кульбабок(змішування чорної та білої фарби).
5.Дидактична гра"Знайди предмети такого кольору".
6.Підсумок заняття.
Коментарі
Дописати коментар