Пізнавальна діяльність .Бесіда"Розповідь про те,як чорна та біла фарба сіреньку кульбабку малювали.Слухання вірша про чорний та білий колір."


 Програмовий зміст: Закріпити знання дітей про чорний та білий колір,їх символіку та значення .Викликати інтерес до цікавої історії про ці два кольори,результат їх поєднання .Розвивати уяву, пам'ять,мовлення.Виховувати цікавість, кмітливість.

Матеріал:чорна та біла фарба, пензлик, вода ,аркуш білого паперу,відео-історія про чорну та білу фарбу, вірш про ці кольори, дидактична гра"Знайди предмети такого кольору".

Хід заняття.

1.Сюрпризний момент-поява чорно-білої Пандочки.

2.Бесіда про чорний та білий кольори, їх символіку.

3.Перегляд відео-історії про те, як чорна та біла фарби сіреньку кульбабку малювали.

4.Малювання сіреньких кульбабок(змішування чорної та білої фарби).

5.Дидактична гра"Знайди предмети такого кольору".

6.Підсумок заняття.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)