Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Великі та маленькі предмети»
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Великі та маленькі предмети» Програмовий зміст: (Порівняння предметів за величиною. В гостях у
ведмедика). – закріпити знання про поняття «величина предметів»,
вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи результати
порівняння поняттям «великий» -« малий», «більший» – «менший» – «найменший» – розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння
слухати і розуміти запитання вихователя; – виховувати інтерес до заняття з математики,
самостійність, організованість під час виконання завдань, позитивне емоційне
ставлення до тварин. Матеріали та обладнання: ілюстрації великих і маленьких їжачків, яблук,
грибочків, білок, горіхів, , зайчиків, морквинок, кошики, фігури. Структура заняття: 1.Вступна частина. Сюрпризний момент. – Діти, сьогодні ми вирушимо з вами в мандрівку до
лісу. Давайте дізнаємося, до кого ми підемо у гості. Влітку медом ласував, Досхочу малини мав. А як впав глибокий сніг, Позіхнув і спати ліг. Бачив чи не бачив сни, А проспав аж до весни. (Ведмідь) – Так, це ведмедик, і ми сьогодні підемо до нього у
гості. Основна частина 2. Д/гра «Допоможемо зайчику» – Щоб дійти до ведмедика , нам потрібно допомогти
його лісовим друзям. Кому ж ми будемо допомагати першому? Сіренький кожушок, Пара довгих вушок, Скорий побігайчик, А зоветься … (Зайчик) – Правильно, першому будемо допомагати зайчику
–побігайчику. – А хто знає, як звати дитинча зайчика? (Зайченя) – А які вони за розміром, давайте порівняємо. (
Зайчик – великий, зайченя – маленьке). – Погляньте, зайчик і зайченятко бігли додому і
розсипали свої морквинки. – Які тут за розміром морквинки? (Великі і маленькі) – Допоможемо нашим друзям позбирати їх. Які морквинки
для зайчика? (Великі). А для зайченятка? (Маленькі). – Молодці. А тепер давайте допоможемо цим тваринкам
дістатися додому. – Хто живе під великою ялинкою? (зайчик), а
під маленькою? (зайченятко). – Дітки, зайчик із своїм маленьким зайченятком дякують
вам, а зараз давайте здогадаємось кому ще потрібно допомогти . 2. Д/гра «Ласощі їжачка» Дивина! Живий клубок Покотивсь у наш садок. Має сотню голочок, Хто це, друзі? (Їжачок) – Так, це їжачок. – А що полюбляють їжачки? (яблучка, грибочки) – Давайте нагодуємо їжака та його маленького синочка. – Які за розміром яблучка будемо давати
маленькому їжачку? (маленькі). А великому? (великі). Тепер пригостимо їх
грибочками. (Для великого – великий, для маленького – маленький). – Ви молодці, їжачки дякують вам за гостинці, і тепер
хочуть з вами пограти. 3. Пальчикова гімнастика
«Їжачки» Їжачок маленький змерз (випрямити пальці) І згорнувсь в клубочок (стиснути пальці) Сонце їжака зігріло (поступово випрямляти пальці) І розпрямився клубочок ( пальці рівненькі). – Їжачкам сподобалося як ви грали з ними, і дають
підказку, кому ще потрібна наша допомога. 4. Д/гра «Горішки для
білочки» Є горішки і грибочки У дуплі на мотузочку. Плигаю по гілочках, Я – руденька … (Білочка) – Так, це білочка. – Якого кольору білочка? (руда). Де живуть
білочки? (у дуплі). – З ким вона до нас прийшла у гості? (з маленьким
білченятком). – Чим білочки запасаються на зиму? (горішками,
грибочками). – Нам потрібно допомогти розподілити горішки в кошики. – У великий кошик будемо збирати які горішки? (великі). – Для кого вони? (для мами білки). – А маленькі горішки? (у маленький кошик для маленького
білченятка). 5. Рухлива гра «У ведмедя у
бору» – Молодці. Ви виконали всі завдання, допомогли всім
друзям нашого ведмедика. Ось нарешті ми до нього прийшли у гості.
(з’являється казковий ведмедик). І він просить, щоб ми з ним трішки
пограли у рухливу гру. Д/гра «Хто більший» – Наш ведмедик приготував для вас завдання. – Погляньте на ведмедиків, і оберіть більшого з них і,
покладіть біля нього квадратик. Тепер навпаки, оберіть меншого ведмедика і
покладіть біля нього круг. ІІІ. Підсумок – Діти, ви гарно справилися з усіма завданнями. – Давайте пригадаємо, де ми мандрували? – Кого зустріли? – Як ми їм допомагали? – Які завдання виконували? – Вам сподобалася подорож? – Скажемо нашим друзям «До побачення». Ви, малята, молодці. |
Коментарі
Дописати коментар