Дитина в світі природи Тема: «Чому квіточка сумує?»

 

Дитина в світі природи 

Тема: «Чому квіточка сумує?»

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про рослини, які цвітуть у квітнику; навчати визначати основні частини будови рослини — стебло, листя, квітка; складати квітку з частин; закріплювати навички вживання іменників із прийменниками; формувати уміння описувати квітку за допомогою запитань вихователя, розповідати невеликі вірші; розвивати зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати любов до природи, охайність.

Словник: збагачувати словник дітей словами: айстри, жоржини, чорнобривці, різнокольорові.

Обладнання та матеріал: Осінні квіти (чорнобривець, айстри, хризантема), вірші осінніх квітів, демонстраційний матеріал будова квітки, фізкультхвилинка Бедрик.

Структура заняття

1.     Сюрпризний момент.

Прихід в гості папуги з осінніми квітами.

2.     Бесіда «Чому квіточка сумна?»

3.     Дидактична гра «Склади квітку»

4.     Вірші:

Айстри
Айстри —
Зірочки барвисті.
Наче осені
Намисто.

Чорнобривці
Чорнобривців
Карий цвіт
Зачаровує весь світ.

Жоржини
Всміхаються до сонечка
Яскравії жоржини,
Червоні, жовті, білі
В них квіточки-голівки.

5.     Фізкультхвилинка «Бедрик»

6.     Дидактична гра «Де заховався метелик?»

(Метелик біля жоржини, за айстрою, під чорнобривцями тощо.)

7.Підсумок.




     



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)