Дитина в світі природи Тема: «Чому квіточка сумує?»
|
Дитина в світі
природи Тема: «Чому
квіточка сумує?» Програмовий
зміст: розширювати уявлення
дітей про рослини, які цвітуть у квітнику; навчати визначати основні частини
будови рослини — стебло, листя, квітка; складати квітку з частин;
закріплювати навички вживання іменників із прийменниками; формувати уміння
описувати квітку за допомогою запитань вихователя, розповідати невеликі
вірші; розвивати зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати любов
до природи, охайність. Словник: збагачувати словник дітей словами: айстри, жоржини, чорнобривці,
різнокольорові. Обладнання та матеріал: Осінні квіти (чорнобривець, айстри, хризантема), вірші осінніх
квітів, демонстраційний матеріал будова квітки, фізкультхвилинка Бедрик. Структура заняття 1.
Сюрпризний
момент. Прихід
в гості папуги з осінніми квітами. 2.
Бесіда
«Чому квіточка сумна?» 3.
Дидактична
гра «Склади квітку» |
4.
Вірші:
Айстри
Айстри —
Зірочки барвисті.
Наче осені
Намисто.
Чорнобривці
Чорнобривців
Карий цвіт
Зачаровує весь світ.
Жоржини
Всміхаються до сонечка
Яскравії жоржини,
Червоні, жовті, білі
В них квіточки-голівки.
|
5.
Фізкультхвилинка
«Бедрик» 6.
Дидактична
гра «Де заховався метелик?» (Метелик
біля жоржини, за айстрою, під чорнобривцями тощо.) 7.Підсумок. |


Коментарі
Дописати коментар