Розвиток мовлення. Дидактична гра Тема: «Чарівна корзинка»
Розвиток
мовлення . Дидактична гра Тема: «Чарівна корзинка» Програмовий
зміст: розширити та уточнити знання дітей про овочі
та фрукти (де ростуть, яку приносять користь); вчити дітей відгадувати
елементи овочів, вміти називати їх, закріпити знання дітей про пори року, поповнювати словниковий запас дітей, уточнити в активному словнику
назви овочів ; розрізняти за зовнішніми ознаками: кольором, формою,
величиною; розвивати логічне мислення та увагу дітей; вчити відгадувати
загадки; виховувати пізнавальний інтерес до природи довкілля. Матеріал: кошик із овочами іграшковий зайчик, демонстраційний матеріал пора
року «Осінь», муляжі овочів та фруктів,
відео-гра «Що у зайчика у корзині?», мнемо таблиця вірш «Через поле, через
ліс». Попередня
робота: дидактична гра
«Чарівний мішечок» та «Магазин»; розглядання овочів та фруктів на малюнках. Структура
заняття: 1.
Сюрпризний
момент. До нас сьогодні в гості завітав зайчик. У своєму кошику він приніс
нам цікаві загадки. Будьте уважними погляньте відео-гру і відгадайте. 2.
Відгадування
загадок. 3.
Дидактична
гра (відео) «Що у зайчика в корзині?» 4.
Вірш
по мнемо таблиці «Через поле, через ліс» 5.
Фізкультхвилинка
«Вітамінка» 6.
Дидактичка
гра «Приготуй для зайчика борщ» 7.
Чистомовки: Чок-чок-чок: Ось червоний бурячок. Чу-чу-чу: Я капусту посічу. Щок-щок-щок: В чавунці зварю
борщок. Чний-чний-чний: Получився борщ смачний. |
Коментарі
Дописати коментар