Розвиток мовлення. Дидактична гра Тема: «Чарівна корзинка»

 

Розвиток мовлення . Дидактична гра Тема: «Чарівна корзинка»

Програмовий зміст:  розширити та уточнити знання дітей про овочі та фрукти (де ростуть, яку приносять користь); вчити дітей відгадувати елементи овочів, вміти називати їх, закріпити знання дітей про пори року,  поповнювати словниковий запас дітей, уточнити в активному словнику назви овочів ; розрізняти за зовнішніми ознаками: кольором, формою, величиною; розвивати логічне мислення та увагу дітей; вчити відгадувати загадки; виховувати пізнавальний інтерес до природи довкілля.

Матеріал: кошик із овочами іграшковий зайчик, демонстраційний матеріал пора року «Осінь»,  муляжі овочів та фруктів, відео-гра «Що у зайчика у корзині?», мнемо таблиця вірш «Через поле, через ліс».

Попередня робота: дидактична гра «Чарівний мішечок» та «Магазин»; розглядання овочів та фруктів на малюнках.

Структура заняття:

1.     Сюрпризний момент.

До нас сьогодні в гості завітав зайчик. У своєму кошику він приніс нам цікаві загадки. Будьте уважними погляньте відео-гру і відгадайте.

2.     Відгадування загадок.

3.     Дидактична гра (відео) «Що у зайчика в корзині?»

4.     Вірш по мнемо таблиці «Через поле, через ліс»

5.     Фізкультхвилинка «Вітамінка»

6.     Дидактичка гра «Приготуй для зайчика борщ»

7.     Чистомовки:

Чок-чок-чок: Ось червоний бурячок.

Чу-чу-чу: Я капусту посічу.

 Щок-щок-щок: В чавунці зварю борщок.

Чний-чний-чний: Получився борщ смачний. 

Підсумок заняття. 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)