Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Поняття один-багато»
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
|
Тема: «Поняття один-багато» Програмовий зміст: Вчити дітей порівнювати предмети за кількістю; формувати
уявлення про поняття “один”, “багато”; звертати увагу на узгодження
числівника один з іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за
висотою, вживати слова високий, низький; закріплювати знання про кольори;
розвивати уважність, активність, прагнення працювати. Обладнання та матеріали: іграшки,
картки із зображенням одного та багатьох предметів та іграшок, відео-онлайн
дидактична гра «Один-багато». Структура заняття: 1.Сюрпризний
момент прихід ляльки Анютки на онлайн заняття. 2. Бесіда про поняття "Один-багато" 3. Дидактична
гра «Порахуй кульки» (Один-багато) 4.Відео-онлайн
гра «Один-багато» 5.Фізкультхвилинка "Ми садочком ішли" 6.Руханка "Мої любі іграшки" 7.Підсумок заняття фото з предметами "Один-багато" |
Коментарі
Дописати коментар