Бесіда «Я та моє здоров’я»

 

Бесіда «Я та моє здоров’я»


Програмовий зміст: Навчати дітей дбати про своє здоров’я, турботливо ставитися до свого тіла та  організму. Прищеплювати культурно - гігієнічні навички. Закріплювати знання дітей за допомогою мнемоквадратів, мнемодоріжок, про те що найбільше багатство людини – здоров’я.

           Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять,  мислення, пізнавальну активність.

            Виховувати у дітей корисні звички, які допоможуть прищеплювати інтерес до здорового способу життя .

Обладнання та матеріал: Сонечко, промінці із зображеними мнемоквадратами, мнемодоріжки, чарівний мішечок з предметами гігієни, мнемотаблиця «Вода - чарівниця», мнемозагадка «Про воду», басейн, музичний супровід.

Структура бесіди

1. Привітання "Доброго ранку"
2. Дидактична гра "Чарівна торбинка"
3. Дидактична гра "Асоціація до слова здоров’я"
4. Дидактична гра"Підбери промінчики сонечку"
5. Фізкультхвилинка "Раз, два, три"
6. "Мнемодоріжки"
7. Вірш за мнемо таблицею
8. Підсумок заняття.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)