Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Дидактична гра «Один-багато». Просторове уявлення вгорі -внизу»

 


Дидактична гра   «Один-багато». Просторове уявлення вгорі -внизу»




Програмовий зміст: Вчити дітей порівнювати предмети за кількістю; формувати уявлення про поняття «один», «багато»; звертати увагу на узгодження числівника один з іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за висотою, вживати слова високий, низький; закріплювати знання про кольори; закріпити поняття «один», «багато», «великий», «маленький»; вправляти у визначенні величини предмета способом накладання; формувати просторові відношення (спереду, ліворуч, праворуч); розвивати довільну увагу, виховувати організованість; розвивати довільну увагу, виховувати організованість.

 

Обладнання та матеріал: повітряні кульки один-багато, іграшки, картки із зображенням одного та багатьох предметів та іграшок, Д/гра «Один-багато», фізкультхвилинка «Вверх, вверх, вниз, вниз», Д/гра «Орієнтування в просторі».

Структура  заняття

1.     Сюрпризний момент.  Повітряні кульки один-багато.

2.     Д/гра «Один-багато»

3.     Фізкультхвилинка «Вверх, вверх, вниз, вниз»

4.     Д/гра «Орієнтування в просторі»

 5. Підсумок заняття.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)