Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Дидактична гра «Один-багато». Просторове уявлення вгорі -внизу»
|
Дидактична гра «Один-багато». Просторове уявлення вгорі -внизу» |
Програмовий зміст: Вчити дітей порівнювати предмети за кількістю; формувати уявлення про поняття «один», «багато»; звертати увагу на узгодження числівника один з іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за висотою, вживати слова високий, низький; закріплювати знання про кольори; закріпити поняття «один», «багато», «великий», «маленький»; вправляти у визначенні величини предмета способом накладання; формувати просторові відношення (спереду, ліворуч, праворуч); розвивати довільну увагу, виховувати організованість; розвивати довільну увагу, виховувати організованість.
|
Обладнання та матеріал: повітряні кульки один-багато, іграшки,
картки із зображенням одного та багатьох предметів та іграшок, Д/гра
«Один-багато», фізкультхвилинка «Вверх, вверх, вниз, вниз», Д/гра
«Орієнтування в просторі». Структура заняття 1.
Сюрпризний момент.
Повітряні кульки один-багато. 2.
Д/гра «Один-багато» 3.
Фізкультхвилинка «Вверх, вверх, вниз,
вниз» 4.
Д/гра «Орієнтування в просторі» |

Коментарі
Дописати коментар