Розвиток мовлення.Бесіда"Чому сумує деревце та кущик"


 Програмовий зміст: Уточнити знання дітей про те,що настрій буває у всіх:і у дерева,і у кущика,іу тваринки,і у людини ;що настрій залежить від вчинків та дій людини .Закріпити знання про правила поведінки у природі,з деревами,кущами,листочками.Розвивати зв'язне мовлення,увагу,пам'ять,словник.Формувати екологічну свідомість.Виховувати любов до природи 

Матеріал:листочки із різним настроєм,іграшка Зайчик,Тигрик,смайлик,зламана гілочка,фломастери,аркуш паперу.

Хід заняття.

1.Бесіда з дітками"А який у вас настрій?"

2.Сюрпризний момент- поява Тигрика з листочком на спинці .Який настрій у цього листочка?

3.Розгляд зображення  сумного та веселого листочка.Діти пояснюють ,який настрій зображено та чому.

4.Прихід Зайчика,який поранив лапку,бо став на зламану гілочку.Діти розмірковують :чому так сталось? чи можна ламати гілки,який настрій буде у них?

5.Малювання смайликів настрою 

6.Підсумок заняття,побажання один одному гарного настрою.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)