Розвиток мовлення.Бесіда"Чому сумує деревце та кущик"
Програмовий зміст: Уточнити знання дітей про те,що настрій буває у всіх:і у дерева,і у кущика,іу тваринки,і у людини ;що настрій залежить від вчинків та дій людини .Закріпити знання про правила поведінки у природі,з деревами,кущами,листочками.Розвивати зв'язне мовлення,увагу,пам'ять,словник.Формувати екологічну свідомість.Виховувати любов до природи
Матеріал:листочки із різним настроєм,іграшка Зайчик,Тигрик,смайлик,зламана гілочка,фломастери,аркуш паперу.
Хід заняття.
1.Бесіда з дітками"А який у вас настрій?"
2.Сюрпризний момент- поява Тигрика з листочком на спинці .Який настрій у цього листочка?
3.Розгляд зображення сумного та веселого листочка.Діти пояснюють ,який настрій зображено та чому.
4.Прихід Зайчика,який поранив лапку,бо став на зламану гілочку.Діти розмірковують :чому так сталось? чи можна ламати гілки,який настрій буде у них?
5.Малювання смайликів настрою
6.Підсумок заняття,побажання один одному гарного настрою.
Коментарі
Дописати коментар