Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Лічба предметів»
|
Тема: «Лічба предметів» Програмовий зміст: Формувати розуміння, що лічити можна будь-які предмети або їх певне символічне зображення; встановлювати множини через слово «Скільки?» на предметах і позначати їх відповідною цифрою після показу вихователем предмета, орієнтуватися у просторі, порівнювати предмети за кількість, співвідносити число з цифрою; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, рахувати предмети та порівнювати множини; удосконалювати сформовані мовні навички; долати моторні труднощі при вимові пропонованого матеріалу; нормалізовувати темп і ритм мовлення; збільшувати словниковий запас та сприяти дотриманню граматичної структури мовлення; виховувати організованість та спостережливість. Обладнання та матеріал: лічба
предметів «Мій дім» (віконечок, дверей, ліжок.., презентація лічба предметів.
Поняття один, багато. Улюблені іграшки) Структура
заняття
1.
Сюрпризний
момент. Лічба предметів іграшкових друзів. 2.
Презентація лічба
предметів. Поняття один, багато. 3.
Дидактична гра
«Лічба предметів у межах 3» 4.
Фізкультхвилинка
«Раз, два, три» 5.
Дидактична гра
лічба предметів «Мій дім» 6.
Підсумок заняття. |


Коментарі
Дописати коментар