Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Один- багато, лічба предметів»

 

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Один- багато, лічба предметів»

Програмовий зміст:  продовжувати знайомити з поняттям: один – багато та колір; вчити рахувати предмети; розвивати увагу, пам'ять, мислення, сенсорні здібності, дрібну моторику; Виховувати математичні здібності та вміння співчувати, бажання допомагати.

Обладнання та матеріал: іграшкові звірята  (їжачок, ведмедик, зайчик), Д/гра «Математичний потяг»,  Гра з манкою «Намалюй сонечку промінчики», Д/гра «Порахуй звірят», Фізкультхвилинка «Раз, два, три..», Д/гра «Один багато»

Структура заняття:

1.     Організаційний момент.  

Прихід іграшкових іграшок ((їжачок, ведмедик, зайчик),

2.     Д/гра «Математичний потяг»,  

3.     Гра з манкою «Намалюй сонечку промінчики»,

4.     Д/гра «Порахуй звірят»,

5.     Фізкультхвилинка «Раз, два, три..»,

6.     Д/гра «Один багато»,

7. Підсумок заняття.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)