Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Один- багато, лічба предметів»
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Один- багато, лічба предметів» Програмовий зміст: продовжувати знайомити з поняттям: один –
багато та колір; вчити рахувати предмети; розвивати увагу, пам'ять, мислення,
сенсорні здібності, дрібну моторику; Виховувати математичні здібності та
вміння співчувати, бажання допомагати. Обладнання та матеріал: іграшкові звірята (їжачок, ведмедик, зайчик), Д/гра «Математичний
потяг», Гра з манкою «Намалюй сонечку
промінчики», Д/гра «Порахуй звірят», Фізкультхвилинка «Раз, два, три..», Д/гра
«Один багато» Структура
заняття: 1.
Організаційний момент. Прихід іграшкових іграшок ((їжачок,
ведмедик, зайчик), 2.
Д/гра «Математичний потяг», 3.
Гра з манкою «Намалюй сонечку промінчики», 4.
Д/гра «Порахуй звірят», 5.
Фізкультхвилинка «Раз, два, три..», 6.
Д/гра «Один багато», |


Коментарі
Дописати коментар