Розвиток мовлення Тема: «Хто, що їсть та як розмовляє?»

 


Тема: «Хто, що їсть та як розмовляє?»

Програмовий зміст: Поглиблювати та закріплювати знання дітей про свійських та диких тварин і птахів, їх характерні ознаки, харчування; вправляти у звуконаслідуванні голосів свійських та диких тварин і птахів; закріпити кольори: жовтий, коричневий; поняття: «великий», «маленький». збагачувати та уточнювати словник дітей відповідно іменниками: тварини, звірі, нора, ведмідь, лисиця, їжак, вовк; дієсловами: стрибати, засинати, рикати, бігати, ховатися; прикметниками: дикий, сумний, рудий; прислівниками: голодно, холодно, морозно, погано. Продовжувати складати описову розповідь за допомогою мнемо таблиці «Дикі тварини». Розвивати мовлення, увагу, мислення, дрібну моторику рук. Виховувати любов і турботливе  ставлення до свійських та диких тварин та закріпити правила безпечної поведінки з ними.  Виховувати посидючість, уміння слухати.

Обладнання та матеріал: Лист від звірів, ілюстрація «Осінній ліс»,  ілюстрація  до м/в « Мама – дитинчатко», Д/гра «Хто, що їсть?»  мнемотаблиця «Дикі тварини», ілюстрація диких тварин в лісі.

Структура  заняття

 

1.Організаційний момент.

Лист від лісових звірів

Терміново приходьте, терміново допоможіть!

Нас чаклун налякав, нас він усіх зачарував.

Ми забули, хто ми є, що нам пити і що нам їсти.

Виручайте, приходьте і нас терміново розчаклуйте.

2. Д/гра «Хто, що їсть?» 

3. «Хто,  як  говорить?»

4. Фізкультхвилинка «Весела Ферма»

5. Перегляд ілюстрації  до м/в « Мама – дитинчатко»

6. Мнемотаблиця «Дикі тварини»

7. Підсумок заняття.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)