Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Лічба предметів»
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі Тема:
«Лічба предметів» |
Програмовий зміст: вчити утворювати наступне число шляхом додавання
одиниці, орієнтуватися у просторі, знаходити трикутник серед інших геометричних
фігур, порівнювати предмети за кількість, співвідносити число з цифрою; удосконалювати сформовані мовні навички;
долати моторні труднощі при вимові пропонованого матеріалу; збільшувати
словниковий запас та сприяти дотриманню граматичної структури мовлення; розвивати вміння знаходити трикутні форми в
навколишніх предметах, логічне мислення, пам'ять, увагу, рахувати предмети та
порівнювати множини;
виховувати організованість
та спостережливість. Обладнання та матеріал: ілюстрація
«Зима», новорічні прикраси (сніжинки, іграшки, мандарини) картка з цифрою 5, родина трьох ведмедиків та
зображення велосипедів, круги та трикутники, зображення предметів круглої та
трикутної форми.
Структура заняття
І. Організаційний момент
Загадка про зиму. ІІ. Основна частина. 1.
Дихальна вправа «Подуй на гілочку ялинки»
2. Д/гра «Порахуй»
3.Д/гра «Добери стільчик»
4.Дидактична
гра «Розтав ведмедиків»
5.Руханка «Мороз ух-ух»
6. Логічні задачі про звірів 7.Гра «Склади з геометричних фігур»
ІІІ. Підсумок


Коментарі
Дописати коментар