Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Геометричні фігури"
Програмовий зміст:Закріпити знання дітей про геометричні фігури,їх назви,особливості вигляду.Продовжувати вчити знаходити в навколишньому предмети ,схожі на геометричні фігури.Вправлятм в орієнтуванні у часі,частинах доби( ранок, день,вечір,ніч).Розвивати мислення,пам'ять,увагу.Виховувати кмітливість.
Матеріал:шаблони геометричних фігур(круг,трикутник,квадрат),презентація"Зайчиковий день",дидактична гра"Що на що схоже?"
Хід заняття
1.Сюрпризний момент- поява іграшкового Зайчика,який розповідає про свого братика ,що живе у лісі
2.Пергляд презентації"Зайчиковий день",бесіда про частини доби.
3.Дидактична гра "Що на що схоже?"
4.Викладання геометричних фігур з природнього матеріалу .
5.Підсумок заняття .

Коментарі
Дописати коментар