Інтегроване заняття "Зима- чарівниця"(розвиток мовлення ,літературне образотворення)
Програмовий зміст: Закріпити знання дітей про зимову пору року,зимові розваги,особливості зими.Вчити описувати,що зображено на картинці,будуючи просте речення (з 2-3 слів)Викликати у дітей бажання виконувати завдання від тітоньки Зими:відгадувати загадки,вивчати вірш( за мнемотаблицею)Розвивати зв'язне мовлення,увагу,словник,пам'ять.Виховувати дружелюбність,старанність ,активність на занятті
Матеріал:іграшка Нюша,презентація"Лист від тітоньки Зими",загадки на зимову тематику,вірш Г.Бойка "Морозець-морозець..."
Хід заняття
До діток на заняття завітала Нюша,яка принесла лист від тітоньки Зими з цікавими завданнями
Вихователь читає діткам лист від тітоньки Зими та пропонує виконати цікаві завдання
Діти разом з Нюшею відгадують загадки про зимові розваги
Нюша пропонує діткам вивчити зимовий вірш .
Вихователь читає вірш Г.Бойка"Морозець-морозець...",діти розглядають мнемотаблицею до вірша та повторюють вірш
Бесіда "Улюблені зимові розваги"
Вихователь запитує дітей:
-Чи любите ви Зимоньку?
- Яка вона,красуня Зима?
-Які є зимові розваги ?
- Що найбільше подобається?Чому?
Нюша пропонує виконати наступне завдання від тітоньки Зими
Діти розглядають картинки на зимову тематику та описують зображене,будуючи просте речення з 2-3 слів ,за зразком вихователя:"Діти лірґплять сніговика","Дівчатка грають у сніжки"...
За гарно виконане завдання тітонька Зима дарує діткам веселу руханку- танок"Морозець- морозець..."(діти виконують)
Вихователь пропонує пограти у гру" Подаруємо комплімент для тітоньки Зими"
Нюша запрошує діток на Психогімнастика" Сніжинка- веселинка"
Підсумок заняття.Нюша йде додому та прощається з дітками.


Коментарі
Дописати коментар