Розвиток мовлення Тема: «Де ми хочемо працювати?»

 

Розвиток мовлення

Тема: «Де ми хочемо працювати?»



Програмовий зміст: Продовжувати ознайомлення дітей з професіями людей, що їх оточують, трудовими процесами, які виконують люди певних професій; розширити уявлення про основний зміст роботи лікаря, продавця, швачки, перукаря, кухара, будівельника та обладнання яке вони використовують для роботи; розвивати комунікативні навички; виховувати повагу до людей праці, розуміння цінності кожної з професій для інших людей; формувати уявлення дітей про світ професій (пожежника, лікаря, швачки, будівельника, вихователя, столяра, пекаря); закріпити знання про інструменти та матеріали, які необхідні людині певної професії; розвиток мовлення і мовленнєвого спілкування: продовжити збагачувати активний словниковий запас словами-назвами поширених професій та слів-дій, пов'язаних із відповідними професіями дорослих; вправляти у побудові поширених речень; вчити уважно слухати і розгадувати загадки; розвивати мовне дихання, монологічне і діалогічне мовлення. Виховувати шанобливе ставлення до праці людей різних професій, її результатів. Розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення.

Обладнання та матеріал: демонстраційний матеріал із  професіями,  Д/гра «Професії» (використання ПК). Д/гра «Ким я хочу стати?», Д/га «Чарівна торбинка». Відео-заняття із загадками; скринька-сюрприз;

Д/гра «Хто де працює?».

Структура заняття:

I. Організаційний момент. 

     Привітання «Доброго ранку, професії різні!»

II. Основна частина.

1.Відео-загадки про професії,

     2. Відео-заняття «Професії, які живуть в садочку»,

     3. Д/гра «Професії»,(використання ПК),

     4. Фізкультхвилинка «Різні професії»,

     5. Д/гра «Чарівна торбинка»,

     6. Д/гра «Ким я хочу стати?».

     7. Розповідь дітей про улюблену професію, що потрібно для роботи.

III. Підсумок заняття.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)