Розвиток мовлення Тема: «Де ми хочемо працювати?»
Розвиток мовлення Тема: «Де ми хочемо працювати?» |
Програмовий зміст: Продовжувати ознайомлення дітей з професіями людей, що їх оточують,
трудовими процесами, які виконують люди певних професій; розширити уявлення про
основний зміст роботи лікаря, продавця, швачки, перукаря, кухара, будівельника
та обладнання яке вони використовують для роботи; розвивати комунікативні
навички; виховувати повагу до людей праці, розуміння цінності кожної з професій
для інших людей; формувати уявлення дітей про світ професій (пожежника, лікаря,
швачки, будівельника, вихователя, столяра, пекаря); закріпити знання про
інструменти та матеріали, які необхідні людині певної професії; розвиток
мовлення і мовленнєвого спілкування: продовжити збагачувати активний
словниковий запас словами-назвами поширених професій та слів-дій, пов'язаних із
відповідними професіями дорослих; вправляти у побудові поширених речень; вчити
уважно слухати і розгадувати загадки; розвивати мовне дихання, монологічне і
діалогічне мовлення. Виховувати
шанобливе ставлення до праці людей різних професій, її результатів.
Розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення.
Обладнання
та матеріал: демонстраційний матеріал
із
професіями, Д/гра «Професії» (використання ПК). Д/гра
«Ким я хочу стати?», Д/га «Чарівна торбинка». Відео-заняття із загадками; скринька-сюрприз; Д/гра «Хто де працює?». Структура заняття: I. Організаційний момент. Привітання «Доброго ранку, професії
різні!» II. Основна частина. 1.Відео-загадки про професії, 2. Відео-заняття «Професії, які живуть в
садочку», 3. Д/гра «Професії»,(використання ПК), 4. Фізкультхвилинка «Різні професії», 5. Д/гра «Чарівна торбинка», 6. Д/гра «Ким я хочу стати?».
7. Розповідь дітей про улюблену професію, що
потрібно для роботи. |
Коментарі
Дописати коментар