Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Геометричні фігури»


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Геометричні фігури»

Програмовий зміст:  закріпити знання дітей про геометричні фігури   коло, квадрат, трикутник; продовжувати вчити дітей використовувати знання про властивості предметів (форма, колір, розмір);формувати уміння обстежувати фігуру тактильно-руховим і зоровим способом; закріпити знання основних кольорів: червоний, синій, зелений, жовтий; продовжувати розвивати зорову пам'ять, асоціативне мислення у дітей, розвивати мову,  довільну увагу, пам'ять, дрібну моторику рук; закладати базу для формування навичок позитивної комунікації; розвитку творчих здібностей.

Обладнання та матеріал: круг, квадрат, трикутник, книга, хустка, м’яч, тарілка, піраміда.  Чарівна торбинка, Д/гра «Геометричні фігури» (використання ПК).

Структура заняття:

I. Організаційний момент. 

     Привітання «Доброго дня!»

II. Основна частина.

1.Загадки про геометричні фігури,

     2. Відео-заняття «Математичні вправи»,

     3. Д/гра «Геометричні фігури»,

     4. Фізкультхвилинка «Вверх, вниз»,

     5. Д/гра «Чарівна торбинка»»,

     6. Д/гра «Намисто» (геометричні фігури).

 

III. Підсумок заняття.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)

Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)