Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Геометричні фігури»
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Геометричні фігури» Програмовий
зміст: закріпити знання дітей про геометричні фігури коло, квадрат, трикутник; продовжувати вчити
дітей використовувати знання про властивості предметів (форма, колір, розмір);формувати
уміння обстежувати фігуру тактильно-руховим і зоровим способом; закріпити
знання основних кольорів: червоний, синій, зелений, жовтий; продовжувати
розвивати зорову пам'ять, асоціативне мислення у дітей, розвивати мову, довільну увагу, пам'ять, дрібну моторику рук; закладати базу для формування навичок позитивної
комунікації; розвитку творчих здібностей. Обладнання та матеріал: круг, квадрат, трикутник,
книга, хустка, м’яч, тарілка, піраміда. Чарівна торбинка, Д/гра «Геометричні фігури» (використання ПК). Структура заняття: I. Організаційний момент. Привітання «Доброго дня!» II. Основна частина. 1.Загадки про геометричні фігури, 2. Відео-заняття «Математичні вправи», 3. Д/гра «Геометричні фігури», 4. Фізкультхвилинка «Вверх, вниз», 5. Д/гра «Чарівна торбинка»», 6. Д/гра «Намисто» (геометричні фігури). III. Підсумок заняття. |


Коментарі
Дописати коментар