Художньо-продуктивне образотворення (аплікація) Тема: «Зимові дерева»

 

Художньо-продуктивне  образотворення (аплікація)


Тема: «Зимові дерева»


Програмовий зміст: Продовжувати вправляти дітей в умінні передавати красу зимової природи в аплікації. Складати композицію зимового пейзажу за текстом вірша. Викликати інтерес до створення зимового пейзажу — засніжених дерев, снігового покрову на землі, снігопаду; формувати уявлення про нестандартні способи виконання аплікації — прийом обривання паперу.  Вправляти в умінні сполучати різні матеріали (серветка і вата) для передавання характерних особливостей зимових дерев. Вчити дітей  змастити гілочки дерева клеєм попередньо намальоване, та шматочки вати або шматочками паперу накладати приклеювати на гілочки. Розвивати уяву дітей, творчість, фантазію. Виховувати любов до природи, охайність в роботі, бажання творити, естетичні почуття.

Попередня робота: спостереження за зимовими явищами в природі,

читання художніх творів.

Обладнання та матеріал: відео зимових пейзажів, вірш, картон голубого кольору намальоване дерево, паперові квадрати білого кольору, вата, клей, щіточка, серветка, ножиці.

Структура заняття:

I. Організаційний момент. 

     Привітання «Доброго ранку, любі дерева!»

II. Основна частина.

1. Психогімнастика «Зимові дерева»,

2. Вірш В. Скоморовського «Навкруги казкові шати» ,

3. Д/гра «Дерева»(використання ПК),

4. Фізкультхвилинка «Дерево сумує»,

5.  Пальчикова гімнастика «Білий, білий сніг»,

6.  Розгляд зразка,

7. Показ та пояснення вихователя,

8. Самостійне виконання дітей,

9. Виставка дитячих робіт.

III. Підсумок заняття.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)