Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Високий-низький, товстий-тонкий»


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Високий-низький, товстий-тонкий»



Програмовий зміст: Продовжувати навчати простих прийомів встановлення схожості та відмінності однорідних предметів; зіставляти форми предметів зі зразком; вчити розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); вчити порівнювати предмети (довгий - короткий, великий - маленький, високий - низький); розвивати увагу, пам'ять, дрібні м'язи пальців рук; виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.

Обладнання та матеріал: Відео-заняття «Математичні вправи», «Чарівна торбинка»,  Д/гра «Геометричні фігури» (використання ПК).

Структура заняття:

I. Організаційний момент. 

     Психогімнастика «Я – високий, я – низький»

II. Основна частина.

1. Д/гра «Будь уважним».

     2. Відео-заняття «Математичні вправи»,

     3. Д/гра «Порівняй»,

     4. Фізкультхвилинка «Вверх, вниз»,

       5. Д/гра «Чарівна торбинка»,

 

        6. Д/гра «Високий, низький», (вправи використанням ПК).
III. Підсумок заняття.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)