Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Високий-низький, товстий-тонкий»
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: «Високий-низький, товстий-тонкий» |
Програмовий зміст: Продовжувати навчати простих прийомів встановлення схожості та відмінності однорідних предметів; зіставляти форми предметів зі зразком; вчити розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); вчити порівнювати предмети (довгий - короткий, великий - маленький, високий - низький); розвивати увагу, пам'ять, дрібні м'язи пальців рук; виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.
Обладнання та матеріал: Відео-заняття «Математичні вправи», «Чарівна торбинка», Д/гра «Геометричні фігури» (використання ПК).
Структура заняття: I. Організаційний момент. Психогімнастика «Я – високий, я –
низький» II. Основна частина. 1. Д/гра «Будь уважним». 2. Відео-заняття «Математичні вправи», 3. Д/гра «Порівняй», 4. Фізкультхвилинка «Вверх, вниз», |
5. Д/гра «Чарівна торбинка»,
|
Коментарі
Дописати коментар