Майстерка"Незвичайна парасолька"(з фантиків)
Програмовий зміст:Продовжувати вчити дітей використовувати фантики для створення цікавих речей та гарних речей,які можна використовувати у повсякденному житті .Викликати бажання створити власноруч парасольку.Вправляти у складанні фантика навпіл та складанні кожної половини ,утворюючи гармошку.Намагатись самостійно утворити парасольку із складеного фантика,підібрати ніжку та приклеїти її Розвивати естетичний смак,уяву,творче мислення.Виховувати акуратність,старанність у роботі.
Матеріал:фантики різні за кольором ,підставки,клей,пензлі,серветки.
Хід заняття
Сюрпризний момент- поява у групі Пандочки,яка плаче,бо намокла під дощем ,коли гуляла.
Вихователь запитує Пандочку:
-Чому ж ти гуляла без парасольки?
Пандочку відповідає:
-Бо у мене її немає.....(гірко плаче)
Мотивація дітей: Давайте подумаємо,як ми Пандочці допоможемо,щоб вона не плакала та була сухою,коли йде дощ?
Вихователь:
-Так,мої хороші,зробимо з вами парасольку !
-А які бувають парасольки?(відповіді дітей)
Дидактична гра"Опиши парасольку"
Бесіда "Прогулянка у дощову погоду"
Вихователь пропонує діткам виготовити парасольку для Пандочки з фантиків.
Діти займають місця за столиками
Вихователь :
-Дітки ,давайте виберемо фантики,які вам до вподоби та створимо парасольки.
-Подивіться уважно,як треба складати фантики,щоб парасолька вийшла гарна!
(Показує складання фантика навпіл)
-А тепер розгортаємо фантики та складаємо кожну половинку ще навпіл,слідкуємо,щоб було рівненько!
А тепер ще раз!
-Ось і вийшла основа парасольки !
Тепер пальчиками її розгорнемо та закріпимо вгорі,міцно склеємо!
-Молодці ,малята!
-А зараз підберіть до парасольки ніжку та міцно її приклейте!
-Ваші парасольки вийшли чудові!Давайте їх подаруємо Пандочці!
Пандочка:
- Дякую вам дітки!Я тепер не змокну під дощем!Ура! Я буду сухеньким!
До побачення,малята!
Коментарі
Дописати коментар