Розвивальне заняття Художньо-продуктивне образотворення (малювання)


Розвивальне заняття

Художньо-продуктивне образотворення  (малювання)

Тема: «Метелик» (нетрадиційний метод малювання)

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей диференціювати рослини за ароматом, складати коротку описову розповідь; учити малювати метеликів нетрадиційним методом; активізувати словник дітей за темами («Комахи», «Рослини»); розвивати мовлення, увагу, пам’ять, образне мислення, творчу уяву, емоційну сферу, дрібну та загальну моторику, фантазію; вправляти в умінні давати точну відповідь, відгадувати загадки; виховувати пізнавальну активність у природному довкіллі, бажання навчитися зображувати красу метеликів.

Попередня робота: спостереження в природі за світом комах; розглядання ілюстративних матеріалів комах; читання художніх творів.

Матеріал: слайди або картинки (метелики, бджола); листочки зі схемами слів; квіткова галявина; ароматизовані мішечки ароматами бузку, конвалії та липи; музичний супровід; фарби; пензлики; папір А-4; кухонна губка, квіткова галявина.

Структура заняття

І. Організаційний момент

— Сьогодні я вас запрошую у казку. Пропоную вам перевтілитися на… Відгадайте загадку — і дізнаєтеся, на кого саме.

Над квітами літають,

Нектар смачний збирають.

Яскраві, кольорові

Комахи ці чудові. (Метелики)

Вихователь демонструє ілюстрації метеликів.

ІІ. Мотивація

1.Психогімнастика «Метелики»

— Заплющте очі, уявіть себе невагомими, легкими, яскравими метеликами.

Ми кружляємо над такими самими красивими яскравими квітами.

Це на луках розквітли квіти. І лука від того стала барвистою, красивою. Але що це? Квіти починають рухатися, перелітають з одного місця на інше. Та це ж метелики! Вони яскраві, різнокольорові, наче справжні квіти. Ось вони літають, шукаючи квітку, сідають, щоб насолодитися смачним пилком і летять до іншої квітки.

Діти бігають, стрибають,

Далі — весело гукають:

— Ах, метелик! Погляньте!

Ось він, ось він метушиться!

Та який же гарний, гожий!

Наче квітка, прехороший!

— Раз, два, три — оберніться, на метеликів перетворіться! Розплющуйте

очі. Якими гарними метеликами ми стали! Вирушаємо шукати квіти, щоб зібрати нектар. А куди ж нам летіти? А ось лежить листочок. Так це ж загадка!

Спробуймо її розгадати!

Дівка летить,

Крилами дзижчить,

На квітку сідає,

Солоденького шукає. (Бджола)

2. Дидактична вправа «Упізнай за ароматом»

3.Дидактична вправа «Хто що робить?»

Бджола (що робить?) — літає, дзижчить, жалить, збирає мед.

Метелик (що робить?) — пурхає, літає, запилює.

Комар (що робить?) — літає, пищить, кусає.

Коник (що робить?) — стрибає, літає, скрекоче.

4.Пальчикова гімнастика «Метелик»

Метелик над лужком літав,

(Рука на руці, імітують літання.)

Веселу пісеньку співав.

(Плескають у долоні.)

Почули пісню ту тополі,

(Стискають і розтискають пальці.)

Почуло пісню чисте поле.

(Колові рухи долоньками перед собою.)

(О. Гапонюк)

Намалюймо на пам’ять про цю подорож метеликів.

ІІІ. Продуктивна діяльність

— Сьогодні я пропоную вам малювання у незвичній для вас техніці.

5.Етапи виконання роботи

6.Самостійна робота дітей

ІІІ. Підсумок




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)