Розвивальне заняття Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)



Розвивальне заняття

Художньо-продуктивне образотворення  (ліплення) 

Тема: " Бузковий сад"

Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати дітей з рослинами, що квітують у весняну пору, викликати захоплення ними; учити створювати об’ємне рельєфне зображення через прийом ліплення з пророблянням деталей зображення стекою на аркуші двостороннього паперу (або картону); закріплювати навички роботи з пластиліном (скочування, розкочування, розплющування, відривання, поєднання); розвивати допитливість, спостережливість та увагу, сприяти розвитку образного мислення і творчої уяви вихованців; удосконалювати вміння слухати художні твори та зіставляти їх зі станом природи; учити помічати в природі рідного краю прекрасне; виховувати естетичні почуття, цікавість до ліплення.

Попередня робота: ознайомлення з репродукціями картин відомих художників М. Врубеля «Бузок», П. Кончаловського «Бузок»; спостереження під час прогулянок за весняними ознаками в природі, за квітучими кущами бузку; розглядання ілюстративних матеріалів весни; читання художніх творів.

Матеріал: ілюстрації квітучих кущів бузку; лялька Галинка; зразок готової роботи; пластилін; стеки; дощечки-підкладки; аркуші двостороннього паперу (або картону).

Структура заняття

І. Організаційний момент

Психогімнастика «Я і сонечко»

ІІ. Мотивація

1.Відео-презентація «Бузок»

2. Бесіда за відео-презентацією

3.Дидактична гра «Дерево чи кущ»

4.Пальчикова гімнастика «Квіточка»

5. Дидактична гра «Яка квіточка?»

6. Розповідь про бузок.

 Краса квітучих кущів бузку приваблювала художників, вони зображували побачене у своїх картинах. Погляньте на репродукції картин відомих художників — М. Врубеля «Бузок», П. Кончаловського «Бузок». Зверніть увагу на ніжність та свіжість різноманітних відтінків зеленого, рожевого, фіолетового кольорів, розміщення та зображення гілочок, листочків, квіточок.

ІІІ. Продуктивна діяльність

Ø Етапи виконання роботи



Приготуйте аркуші паперу. Домовтеся, хто що робить, або на кожному

етапі працюйте вдвох.

— Спочатку розкачайте із коричневого чи темно-сірого пластиліну тоненькі

палички — гілочки, притисніть їх до паперу у тому місці, де будуть за вашим

задумом гілки.


Самостійна робота дітей. Вихователь підтримує творчу ініціативу у добиранні кольору, форми, розміщення. Активізує мовлення дітей у називанні форми, кольору, величини.

Діти ліплять під спокійний музичний супровід.

ІV. Підсумок




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Майстерка"Цукерочки для друзів"(з фантиків та горішків)