Розвивальне заняття Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)
Розвивальне
заняття Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: " Бузковий сад" Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати
дітей з рослинами, що квітують у весняну пору, викликати захоплення ними;
учити створювати об’ємне рельєфне зображення через прийом ліплення з
пророблянням деталей зображення стекою на аркуші двостороннього паперу (або
картону); закріплювати навички роботи з пластиліном (скочування, розкочування,
розплющування, відривання, поєднання); розвивати допитливість, спостережливість
та увагу, сприяти розвитку образного мислення і творчої уяви вихованців;
удосконалювати вміння слухати художні твори та зіставляти їх зі станом природи;
учити помічати в природі рідного краю прекрасне; виховувати естетичні почуття,
цікавість до ліплення. Попередня робота: ознайомлення з репродукціями
картин відомих художників М. Врубеля «Бузок», П. Кончаловського «Бузок»; спостереження
під час прогулянок за весняними ознаками в природі, за квітучими кущами
бузку; розглядання ілюстративних матеріалів весни; читання художніх творів. Матеріал: ілюстрації квітучих кущів бузку;
лялька Галинка; зразок готової роботи; пластилін; стеки; дощечки-підкладки;
аркуші двостороннього паперу (або картону). Структура
заняття І.
Організаційний момент Психогімнастика
«Я і сонечко» ІІ.
Мотивація 1.Відео-презентація
«Бузок» 2. Бесіда за відео-презентацією 3.Дидактична
гра «Дерево чи кущ» 4.Пальчикова
гімнастика «Квіточка» 5.
Дидактична гра «Яка квіточка?» 6.
Розповідь про бузок. Краса квітучих кущів бузку приваблювала
художників, вони зображували побачене у своїх картинах. Погляньте на репродукції
картин відомих художників — М. Врубеля «Бузок», П. Кончаловського «Бузок».
Зверніть увагу на ніжність та свіжість різноманітних відтінків зеленого,
рожевого, фіолетового кольорів, розміщення та зображення гілочок, листочків,
квіточок. ІІІ. Продуктивна діяльність Ø Етапи виконання роботи етапі
працюйте вдвох. — Спочатку
розкачайте із коричневого чи темно-сірого пластиліну тоненькі палички —
гілочки, притисніть їх до паперу у тому місці, де будуть за вашим задумом
гілки. Самостійна робота дітей. Вихователь підтримує
творчу ініціативу у добиранні кольору, форми, розміщення. Активізує мовлення
дітей у називанні форми, кольору, величини. Діти
ліплять під спокійний музичний супровід. ІV. Підсумок |
Коментарі
Дописати коментар